  • Data: 2003-11-16 00:46:36
    Temat: Re: jak wygrac z adwokatem
    Od: "Lidia_b" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kam" <X...@X...plX> wrote in message news:3FB6BB4F.3010109@Xop.plX...
    Nie wiem po jakim czasie wyrok powinien sie uprawomocnic, nie znam sie na
    tym. Zmienilem adwokata, ale mam wrazenie ze ten ktory prowadzi sprawe w tej
    chwili nie dziala na moja korzysc, mocno opoznil sie z wyslaniem odwolania.
    Chce wziasc adwokata z innej miejscowosci, ale mam problem z odebraniem
    dokumentow od obecnego, nie ma dla mnie czasu zeby sie spotkac.