eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak wyglada sprawa gwarancjiRe: jak wyglada sprawa gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak wyglada sprawa gwarancji
    Date: Fri, 28 Sep 2007 06:34:10 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 15
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <2...@z...router>
    References: <46fbb284$1@news.home.net.pl> <fdgcj2$hml$1@news.onet.pl>
    <fdgd1g$lrb$1@news.onet.pl> <fdgd6s$m4v$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm152.omega227.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1190933111 15413 218.186.227.152 (27 Sep 2007 22:45:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Sep 2007 22:45:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:488518
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 27.09.2007 Liwiusz <l...@p...onet.pl> napisał/a:
    > s...@a...pl pisze:
    >>> W przypadku niezgodności towaru z umową - koszt przesyłki ponosi
    >>> sprzedawca
    >> A co w przypadku nieuznania reklamacji z tego tytułu? Klient przed odbiorem
    >> rzeczy musi mi zwrócic ten koszt?
    > W praktyce jest tak, że klient ponosi ten koszt wysyłając produkt w
    > ramach reklamacji i nie otrzymuje zwrotu kosztów, jeśli reklamacja jest
    > nieuzasadniona.

    Nie wiem jak w tej praktyce, ale skoro nie było niezgodności to za co ma
    płacić sprzedawca? :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1