eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak wyglada sprawa gwarancjiRe: jak wyglada sprawa gwarancji
  • From: "JENY" <J...@o...pl_>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <46fbb284$1@news.home.net.pl> <fdgcj2$hml$1@news.onet.pl>
    <46fbb702$1@news.home.net.pl> <fdgd9d$m4v$2@news.onet.pl>
    <46fbb9fa$1@news.home.net.pl> <fdgdou$niv$1@news.onet.pl>
    <46fbbb7a$1@news.home.net.pl> <fdge7c$niv$3@news.onet.pl>
    <fdge8l$niv$4@news.onet.pl>
    Subject: Re: jak wyglada sprawa gwarancji
    Date: Thu, 27 Sep 2007 16:27:32 +0200
    Lines: 9
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    NNTP-Posting-Host: 87.99.7.202
    Message-ID: <46fbbddc$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1190903260 87.99.7.202 (27 Sep 2007 16:27:40 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: buscio.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
    ome.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:488349
    [ ukryj nagłówki ]

    co do reklamcji to oczywiscie sprzedawca godzi sie na zwrot jednak zalezy
    nam aby sprzedawca zwrocil naleznosc przed wyslaniem towaru - na to sie
    jednak nie godzi.
    Wada kabiny byla od poczatku - sprzedawca mogl miec swiadomosc tej wady,
    trudno takiej osobie zaufac dlatego chcielibysmy sie dowiedziec czy na
    sprzedawce jest odpowiedni zapis ,ktory zmusza go do wplaty calej kwoty
    przed wysylka.
    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1