eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak walczyc ze spamem › Re: jak walczyc ze spamem
  • Data: 2007-02-06 20:54:49
    Temat: Re: jak walczyc ze spamem
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał(a):

    > uzywasz darmowego konta emailowego ?

    Teraz - tak - na usenet, fora itp. pisze z tego, darmowego konta. I tu mi
    reklamy (bo to sa reklamy) nie prszeszkadzaja.

    To o czym napisalem na poczatku zas przychodzi na konta "firmowe". Taktyka
    jest taka, ze wiele firm wyszukuje potencjalnych zaintersowanych.
    Gdzieniegdzie kupuje sie baze danych i robi mailing - ale taki mailing
    przewaznie nastawiony jest jedynie na potwierdzenie email.

    Inna, denerwujaca forma, z ktora sie borykam to problem "ludzki" - jakis
    telemarketowiec siedzi i albo dzwoni albo wysyla maile. W mailach czesto jest
    gotowa oferta. "Kup cos, zaplac tyle. Zadzwon juz dzis". Skierowana dokladnie
    do mnie (nazwa firmy, branza)...

    Da sie ich rozpoznac. Jednak walczyc z nimi np. jakims spamassasinem sie nie
    da. Ogolnie mozna wygrac - mialem kiedys radosna przygode, zaczalem dostawac
    maile w stylu "kup u nas obiad, jestesmy niedaleko" - ktos wyszukal,
    sprawdzil, zaczal mi przesylac. Po trzecim razie zadzwonilem i w brzydkie
    slowa opierdolilem. Poniewaz wpisali kilka moich adresow na swoja liste,
    reszte juz informowalem mailem. W kilka dni uporali sie z tym wszystkim i
    oferty przestaly przychodzic....

    Dlatego szukam tekstu takiego, zebym mogl niejako z automatu wysylac
    rozpoznanym i namierzonym. Ewentualnie aby zamiescic gdzies w okolicach strony
    "kontakt".


    Pozdr
    WS



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1