  • Data: 2014-05-27 17:08:50
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: news <c...@b...ba> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-27 16:48, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Zajrzałem. Jest tak nieczytelna, że idę o zakład, ze nawet jej autor nie
    > znalazłby na niej odpowiedzi na żadne pytanie. Trudno mi zatem nawet
    > polemizować z tymi treściami, bo tam żadnych klarownych nie ma.
    >
    > Po za tym odnoszę wrażenie - ale może to wynik totalnego chaosu - że
    > ktoś się uparł na zrobienie tego po swojemu i nie potrafi pojąć, że
    > trzeba inaczej. Nielegalne przetwarzanie danych jest przestępstwem.
    > Ściga się to przez sąd karny. GIODO, to instytucja administracyjna,
> [...]

    ja to widze tak, ze giodo to posredni organ, ktory moze a nawet powinien
    wydac decyzje administracyjna o zaprzestaniu przetwarzania danych przez
    kosciol na wniosek zainteresowanego (bo zbior danych osobowych
    koscielnych podlega pod giodo, co chyba nsa potwierdzil na jakims
    etapie, nie pamietam). dopiero potem mozna wszczynac sprawe karna. bo
    jesli ja sobie napisze do proboszcza żądanie o zaprzestanie
    przetwarzania i wykreslenie moich danych, to niby jak mam potem
    sprawdzic czy zadanie zostalo spelnione ? proboszcz moze mi po prostu
    nie udzielic takiej informacji, nie odpisac (co tez mialo wielokrotnie
    miejsce) czy dane wykreslil, zmodyfikowal, czy nie ? i nie ma na niego
    zadnego bata. a wykonanie decyzji administracyjnej giodo zawsze moze
    sprawdzic.