  • Data: 2014-05-26 23:37:02
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 25 May 2014, news wrote:

    > a to niby czemu "w stope"

    Dlatego, że szukasz argumentu *w złym miejscu*.
    Przyznajesz sobie "prawo do wypisania się", a najwyraźniej RP uznała,
    że takie prawo Ci nie przysługuje.

    > pobytu stałego"... tego samego oczekuje od proboszcza - niczego wiecej.

    I możesz sobie czekać.
    A on nie ma obowiązku.

    > dnia..." i potwierdzil mi to na pismie. jest analogia ? jakis problem
    > techniczny ?

    Problem *PRAWNY*.
    To ten sam problem, który występuje np. przy "jeździe na suwak" przy
    korku spowodowanym przewężeniem.
    Argumentacja życzeniowo-logiczna to jedno, prawo to drugie.

    > a jesli rejestry sa prowadzone elektronicznie to podobnie - mizna

    Ale podobnie NIE TRZEBA.
    Znaczy prowadzący rejestr nie musi.
    I do widzenia :)

    pzdr, Gotfryd