  • Data: 2014-05-26 13:36:27
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: news <c...@b...ba> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-26 13:03, szerszen pisze:

    > chyba dość słabo się tym tematem interesujesz ;)
    > polecam http://wystap.pl/ oni tam już temat przerabiają sądownie od dawna i mają na
    tym polu niemałe sukcesy

    znane mi jest to zrodlo informacji.
    niestety pan psyk jest dziwnym czlowiekiem i jak mu napisalem ze
    podjalem czesciowe kroki wedle "manuala" to mi odpisal ze w takim razie
    nie jest mi do niczego potrzebny. a sek w tym, że utknąłem w giodo (bez
    odpowiedzi na wniosek). wiec pan psyk sie chyba na mnie obrazil, ze
    dzialam na wlasna reke.

    poza tym, nie podoba mi sie ze sam (pan psyk) walczac z krk ws.
    przetwarzania danych osobowych przez krk, sam chce przetwarzac dane
    wnioskodawcow i bez przekazania mu dokumentacji (z danymi osobowymi) nie
    chce pomagac. a wystarczylo napisac krok po kroku i podeslac gotowce, bo
    jak rozumiem jest to organizacja non-profit.

    tym niemniej moja sprawe prowadze w swietle kpa i okaze sie co nsa
    zdziala w mojej sprawie, tym niemniej zalozylem wtemat aby rozpoznac i
    uzyskac opinie czy jest inna droga, NIE w oparciu o giodo i dane
    osobowe, aby skutecznie osoagnac zamierzony cel ? bo przeciez gdyby nie
    ustawia o ochronie danych osobowych to nie byloby bata na proboszcza (z
    reszta obecnie i tak nie ma skutecznego, sadzac po opisywanych
    przypadkach) - ta furtka to chyba nieopatrzne przeoczenie kogos
    stojacego za konkordatem, albo wypadek przy pracy. ale jest - szkoda ze
    skutecznosc taka toporna.