  • Data: 2014-05-24 12:58:58
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "news" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-05-24 06:20, Nostradamus pisze:
    > Użytkownik "news" napisał w wiadomości grup

    >wiec wyjasnie najprosciej jak sie da dla przecietnie inteligentnego
    >osobnika:
    >- zostalem zapisany do krk na drodze aktu chrztu wbrew mojej woli
    >- nastepnie wbrew mojej woli zostalem zmuszony do przyjecia komunii

    1. pretensje do rodziców
    2. jakie skutki niesie chrzest i komunia dla kogoś niewierzącego ?

    Przechodzisz na Buddyzm i zapominasz o chrześcijaństwie. Żadne "wypisywanie"
    nie jest do tego potrzebne.
    Wbrew swojej woli zostałeś urodzony jako Homo Sapiens i też się z tego nie
    wypiszesz ;)
    Do PZPR zapisałeś się świadomie, dostałeś legitymację i musiałeś płacić
    składkę. Porównanie z kościołem mało logiczne.