  • Data: 2008-10-07 20:18:28
    Temat: Re: jak ukarać pseudo-lekarza?
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Paź, 21:17, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik <j...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:ac1d9434-ebee-4805-9426-d12ba1f0908b@
    l76g2000hse.googlegroups.com...

    > Przy czym ja bym się skoncentrował na błędzie drugiego lekarza. Pierwszy
    > lekarz załóżmy popełnił błąd w sztuce, ale moim zdaniem dopuszczalny - no
    > bo trudno było całego malca prześwietlić (przy czym zaznaczam, że nie
    > jestem lekarzem i piszę po prostu na zdrowy rozsądek!). Teoretycznie mogło
    > to być stłuczenie. Chirurg (bo pewnie on nogę oglądał) pewnie doświadczenia
    > z malcami nie ma, więc załóżmy, ze jestem w stanie zrozumieć jego
    > zachowanie. Wsadził w gips by zapobiec ewentualnemu pogorszeniu się stanu i
    > tyle.

    Dokładnie tak samo to oceniam, żal nam tego straconego tygodnia i
    niepotrzebnego cierpienia,
    jednak tylko tego drugiego lekarza tak na prawdę chcielibyśmy
    pociągnąć do jakiejś odpowiedzialności.
    Jestem w stanie jakoś zrozumieć tych pierwszych, choć nie wiem, czy w
    przypadku dziecka które nie potrafi samo zlokalizować i pokazać
    miejsca bólu nie powinno się prześwietlać całej kończyny.

    Po sądach też nie zamierzam się tułać, skorzystam z Twoich porad i
    zgłoszę się do Izby lekarskiej.
    Serdecznie dziękuję za taką wyczerpującą odpowiedź. Co za ulga.
    Ostatecznie okazało się, że zapukałem w odpowiednie miejsce.