  • Data: 2008-09-20 11:03:03
    Temat: Re: jak udowodnić posiadanie rzeczy przed komornikiem ?
    Od: Mir <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Samo wymeldowanie nie oznacza z góry, że dłużnik tam nie mieszka.

    ale w tym przypadku to chyba komornik musi udowodnić, że dłużnik tu
    mieszka. równie dobrze może wejść do obcego mieszkania i powiedzieć że
    według nich dłużnik tu mieszka, na co właściciel mówi, że nie (i jedyne
    co ma to potwierdzenie w postaci "zaświadczenia z akt ewidencji o ilości
    osób zameldowanych w lokalu"

    jeżeli mam dokument potwierdzający wymeldowanie lub dokument o którym
    piszę wyżej, to chyba problem pozostaje po stronie komornika.

    Mir