  • Data: 2016-07-03 21:12:33
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 3 lipca 2016 15:48:47 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

    > Ale jaka to tradycja?
    >
    > Znakomita większość Kościołow w Polsce zaczęła bić około 6 rano pod
    > koniec lat 90-tych, na początku lat 2000. Wcześniej, o ile jakieś mi
    > dzwony, to używały ich "od święta".
    >

    > Dłuższą "tradycję" ma kebab w Polsce, czy pizza, czy hamburgery...
    Z okna mojej sypialni trzy wieże widzę. Dwie kolejne są w moim mieście ale z okna ich
    nie widzę. 3 mają conajmniej kilkaset lat. I od "wtedy" napierdalają w dzwony
    używając słownictwa autora wątku.
    W każdą niedziele ze 3razy ludziska te przybytki zapełniają, w tygodniu też
    frekwencja nie najgorsza.
    Ja to potrafię uszanować najzwyczajniej.