  • Data: 2016-07-03 21:24:52
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-03 o 21:12, Kris pisze:

    > Z okna mojej sypialni trzy wieże widzę. Dwie kolejne są w moim mieście ale z okna
    ich nie widzę. 3 mają conajmniej kilkaset lat. I od "wtedy" napierdalają w dzwony
    używając słownictwa autora wątku.
    > W każdą niedziele ze 3razy ludziska te przybytki zapełniają, w tygodniu też
    frekwencja nie najgorsza.
    > Ja to potrafię uszanować najzwyczajniej.

    A ja to widzę tak: była sobie wielowiekowa tradycja torturowania i
    palenia na stosie czarownic i innowierców. Frekwencja był nie najgorsza.
    Kilku chamom i pieniaczom się to nie podobało i zaczęli protestować.
    Napotkali dość mocny opór tych, którym się to podobało. Zarzucili im, że
    mają w dupie tych, którym się to podoba, i jak im się nie podoba, to
    niech się lepiej przyzwyczają, bo to taka tradycja.

    Pozdrawiam
    Piotr