    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Date: Tue, 28 Jun 2016 18:25:45 +0200

    Użytkownik "J.F."

    >Akurat nie ja dałem.

    >Kościoła - jak najbardziej - jeśli przekraczają normy. Czemu nie?

    Kupujesz, widzisz ze obok kosciol, wiec beda czasem dzwonili.
    Albo sie godzisz, albo kupujesz inna, proste ? :-)
    ---
    Przecież to prawo do spokoju nie znika z momentem kupna tylko właśnie jest
    przenoszone od poprzedniego właściciela. I może właśnie ten poprzedni
    właściciel dlatego sprzedał, że miał dosyć. A może nie z tego, ale i tak
    pewnie kościół powstał nim pierwsze domy powstały bez uzgodnienia z
    właścicielami domów. Ja do tego dzwonienia nic nie mam bo nie mieszkam, ale
    wiem jak się mieszka obok krajówki po której kiedyś jedna furmanka na
    godzinę jeździła. Ci sami mieszkańcy nawet są.