    From: "fewrem" <f...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak to zrobi? - stowarzyszenie?
    Date: Fri, 22 Feb 2002 14:38:34 +0100

    > Należy uchwalić statut, wybrać komitet założycielski i zarejestrować
    > stowarzyszenie w Krajowym Rejestrze Sądowym, który działa przy niektórych
    jak uchwalic ten statut, wypisac pare regulek prawnych?
    ile osob ma byc w komitecie zalozycielskim? (minimalnie)
    na czym polega rejestracja na zgloszeniu statutu do Krajowego Rejestru
    Sadowego?
    jaki jest kosz?
    czy potrzebne sa podpisy czlonkow tego przyszlego stowarzyszania, czy musza
    podpisac jakies dokument?
    czy trzeba cos zglaszac do spoldzielni?
    wlasnie nie bardzo wiem jak to w praktyce sie odbywa wszystko