  • Data: 2005-06-23 10:44:55
    Temat: Re: jak sprawdzic szkole wyzsza?
    Od: "gosha" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KrzychuT" <k.thomas(WYTNIJ_TO!!!)@polipol.pl> napisał w
    wiadomości news:d9e39i$4go$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam.
    > Jest sobie nowa szkola wyzsza niedaleko mojej miejscowosci, w ktorej
    chetnie
    > bym sie pouczyl. Jako ze jest to nowy twor zastanawiam sie jak sprawdzic
    te
    > szkole, czy maja wszelkie pozwolenia na prowadzenie takiej dzialalnosci by
    > sie nie okazalo pozniej ze nie moga przyznawac tytulow inzynierskich. Jest
    > ktos kto umialby mnie w tej kwestii oswiecic?
    >
    > pzdr
    > krzychut

    nie wiem, czy oswiece, ale na stronach http://www.menis.edu.pl/ w zakladce
    "szkolnictwo wyzsze", a nastepnie w zakładce "wykazy - uczelnie
    niepanstwowe" jest wykaz wpisanych do prowadzonych przez Ministra Edukacji
    Narodowej i Sportu rejestrów uczelni niepanstwowych i wyższych szkół
    zawodowych, posiadajacych pozwolenie na dzialalnosc i to stan na wczoraj :-)
    litera M przy kierunku nauczania oznacza magisterke, litera Z - studia
    zawodowe

    pzdr!
    gosha