  • 1. Data: 2005-06-23 10:31:38
    Temat: jak sprawdzic szkole wyzsza?
    Od: "KrzychuT" <k.thomas(WYTNIJ_TO!!!)@polipol.pl>

    Witam.
    Jest sobie nowa szkola wyzsza niedaleko mojej miejscowosci, w ktorej chetnie
    bym sie pouczyl. Jako ze jest to nowy twor zastanawiam sie jak sprawdzic te
    szkole, czy maja wszelkie pozwolenia na prowadzenie takiej dzialalnosci by
    sie nie okazalo pozniej ze nie moga przyznawac tytulow inzynierskich. Jest
    ktos kto umialby mnie w tej kwestii oswiecic?

    pzdr
    krzychut

  • 2. Data: 2005-06-23 10:44:55
    Temat: Re: jak sprawdzic szkole wyzsza?
    Od: "gosha" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzychuT" <k.thomas(WYTNIJ_TO!!!)@polipol.pl> napisał w
    wiadomości news:d9e39i$4go$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > sie nie okazalo pozniej ze nie moga przyznawac tytulow inzynierskich. Jest
    > ktos kto umialby mnie w tej kwestii oswiecic?

    nie wiem, czy oswiece, ale na stronach http://www.menis.edu.pl/ w zakladce
    "szkolnictwo wyzsze", a nastepnie w zakładce "wykazy - uczelnie
    niepanstwowe" jest wykaz wpisanych do prowadzonych przez Ministra Edukacji
    Narodowej i Sportu rejestrów uczelni niepanstwowych i wyższych szkół
    zawodowych, posiadajacych pozwolenie na dzialalnosc i to stan na wczoraj :-)
    litera M przy kierunku nauczania oznacza magisterke, litera Z - studia
    zawodowe

    pzdr!
    gosha

  • 3. Data: 2005-06-23 10:57:07
    Od: "KrzychuT" <k.thomas(WYTNIJ_TO!!!)@polipol.pl>

    > nie wiem, czy oswiece, ale na stronach http://www.menis.edu.pl/ w zakladce
    > "szkolnictwo wyzsze", a nastepnie w zakładce "wykazy - uczelnie

    dzieki, to juz cos...

    krzychut