  • Data: 2010-08-23 05:58:41
    Temat: Re: jak pozyskać dane
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.08.2010 07:13, Majka04 pisze:

    > Odpowiadam, że nic nie było widać, ze coś może się stać, dopiero po
    > stanięciu na płytce ta zadziałała jak trampolina. A ja nie musiałam widzieć,

    Nie takie było pytanie. Pytanie było, czy było widać, że jest to prowizorka.

    > bo niewidomym i niedowidzącym nie jest zabronione chodzenie, a tym bardziej
    > niepełnosprawnym inaczej.

    Chwila - mówimy teraz o tobie i to ty domagasz się odszkodowania.

    > Nie tyle chodzi o odszkodowanie, bo to dostanę ze swojej polisy, ile by
    > kogoś jeszcze nie spotkała ta niemiła przygoda, szczególnie chodzących o
    > kulach i lasce.

    No i teraz to już coś kręcisz. Najpierw sama piszesz, że będziesz
    domagać się odszkodowania, a teraz robisz za wielką altruistkę, że
    chcesz zabezpieczyć przejście na wypadek staruszek i niepełnosprawnych.

    > Awanturnikiem nie jestem w przeciwieństwie do Ciebie.
    > Widać, że jak nie masz odpowiedzi na pytanie/prośbę to szukasz zaczepki.

    Mało mnie obchodzą twoje urojenia.

    Awanturę póki co robisz tylko ty.