  • Data: 2010-08-23 05:13:24
    Temat: Re: jak pozyskać dane
    Od: "Majka04" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4c717050@news.home.net.pl...

    > Pisałaś prowizoryczny - czy było widać, przed wejściem na niego, że to
    > jakaś prowizorka? Czy dopiero jak się zaczął przewracać (BTW: chodnik?
    > przewracać? A dokładniej - jakaś deska czy ruchoma płyta?) doszłać do
    > takiego wniosku?

    > I po co tak nerwowo? Usiłuję ustalić okoliczności - i przy okazji
    > przedstawić ci problemy, jakie możesz mieć w ewentualnym sądzie. Ba! Jak
    > druga strona będzie wredna, może nawet sugerować, że byłaś pijana.
    >
    > Jak chcesz się domagać odszkodowania, to musisz być na takie pytania
    > gotowa. I reagować na nie spokojnie.

> [...]
    Odpowiadam, że nic nie było widać, ze coś może się stać, dopiero po
    stanięciu na płytce ta zadziałała jak trampolina. A ja nie musiałam widzieć,
    bo niewidomym i niedowidzącym nie jest zabronione chodzenie, a tym bardziej
    niepełnosprawnym inaczej.
    Nie tyle chodzi o odszkodowanie, bo to dostanę ze swojej polisy, ile by
    kogoś jeszcze nie spotkała ta niemiła przygoda, szczególnie chodzących o
    kulach i lasce.
    Awanturnikiem nie jestem w przeciwieństwie do Ciebie.
    Widać, że jak nie masz odpowiedzi na pytanie/prośbę to szukasz zaczepki.