  • Data: 2003-03-05 10:24:15
    Temat: Re: jak opatentować?
    Od: "KK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> wrote in message
    news:MPG.18cfe6a57d28af609896f0@news.tpi.pl...
> [...]

    masz je z definicji, pod warunekim, ze nie robiles to w pracy dla szefa.
    Druga sprawa to jak je wyegzekwowac, gdy dowiesz sie, ze ktos go skopiowal
    od kumpla.
    Trzecia sprawa, to jak sie tego dowiedziec.
    Rozwiazanie z aktywacja przez telefon nie jest taka zla, chyba, ze
    spodziewasz sie, ze program sprzeda sie w milionie egzemplarzy.