  • Data: 2005-07-13 08:20:58
    Temat: Re: jak odstąpić od zakończonej licytacji ?
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Tue, 12 Jul 2005 22:48:33 +0200,
    Lila <k...@o...pl> screamed:

    > to nie jest proszenie o negatywa !!
    >
    > to jest próba wyjścia z licytacji w której po przez usówanie wyższych ofert
    > zostałam zwycięscom pomimo że już nie chciałam , a nie odwoływałam wcześniej
    > bo przelicytowało mnie kilka osób i myślałam że już i tak nie biore udziału
    > !!

    To jest proszenie sie o negatywa za udzial w licytacji bez przeczytania
    zasad dzialania takowej.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
    [ 10:20:21 user up 10671 days, 22:15, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Every bug you find is the last one.