  • Data: 2009-04-23 12:16:23
    Temat: Re: jak nie przeoczyć wezwania do sądu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:
> [...]
    rzadzenia/rozp_21_03_2003/px_ms_cywilne.pdf

    > Tak, można, tylko skąd doręczyciel ma wiedzieć, że prawdą jest to, co
    > powiedziała mu osoba właściwie przypadkowa?
    > Gdyby tak było jak chcesz to właściwie nigdy nie docierałyby pisma do
    > niektórych osób, tylko wracały z adnotacją "wyprowadził się"....
    > Nie widzę tutaj rozwiązania sensownego tego problemu.

    W przypadku niedoręczenia sąd powinien z urzędu sprawdzać w danych
    meldunkowych czy adres się zgadza. Wprowadzić jeszcze przepis, że
    wysyłka na adres zameldowania jest skuteczna, choćby adresat tam nie
    mieszkał. I mamy problem rozwiązany.

    A tak mam "potworka" - takie rzeczy tylko w Polsce.

    --
    Liwiusz