  • Data: 2009-04-23 12:56:05
    Temat: Re: jak nie przeoczyć wezwania do sądu
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 23 Apr 2009 11:32:00 +0200, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    >>> 2. Jeśli nie ma adresata, ale jest dorosły domownik, zostawiamy list.

    > http://bip.mi.gov.pl/pl/bip/akty_prawne/poczta/rozpo
    rzadzenia/rozp_21_03_2003/px_ms_cywilne.pdf

    > Na stronie 3 masz wzór
    >
    > "Przesyłki nie doręczono, gdyż:
    > b) z innych przyczyn:..."
    >
    > i tu można wpisać: wyprowadził się, nie żyje itp.

    Tak, można, tylko skąd doręczyciel ma wiedzieć, że prawdą jest to, co
    powiedziała mu osoba właściwie przypadkowa?
    Gdyby tak było jak chcesz to właściwie nigdy nie docierałyby pisma do
    niektórych osób, tylko wracały z adnotacją "wyprowadził się"....
    Nie widzę tutaj rozwiązania sensownego tego problemu.

    3mcie się
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl