  • Data: 2004-08-05 09:17:22
    Temat: Re: jak jest z paszportem
    Od: Piotr Pospieszny <tribal#SKASUJ_TO#@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Drwal wrote on 2004-08-05 01:27:

    > Bo Austria nie graniczy z Polska? :)

    I dokładanie o to mi chodziło.
    Przejeżdżając na stary dowód przez granicę polsko-niemiecką, celnik
    niemiecki wziął do ręki mój dowód, a polski celnik powiedział mu, że
    jest OK, Niemiec się pokiwał tylko głową i sprawa załatwiona :)
    Na granicy czesko-austriackiej z wiadomych względów nie ma polskich
    celników, więc i podpowiadać nie ma kto :)

    Pzdr
    Pośpiech