  • Data: 2004-08-06 12:47:09
    Temat: Re: jak jest z paszportem
    Od: Laik <e...@m...pl.usun.to> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Piotr Pospieszny
    w wiadomości <news:cestvq$blv$1@atlantis.news.tpi.pl> z Thu, 05 Aug 2004
    11:17:22 +0200 przeczytałem:

    > I dokładanie o to mi chodziło.
    [...]
    > celników, więc i podpowiadać nie ma kto :)

    powinni miec wzory dokumentow wszystkich panstw, odprawa nie polega na
    podpowiadaniu choc w praktyce to pewnie ulatwia.
    jesli wspomniany kierowca nie ma paszportu, to i tak sprawa jest oczywista
    - jedzie na dowod. ma takie prawo. jesli z powodu niekompetencji
    urzednikow na granicy zostanie cofniety - coz, pozostaje zlozyc skarge.

    --
    Pozdrawiam, Laik.
    Zabraniali mi przebywac w zlym towarzystwie, a zostawiali mnie samego ze