    From: "heine" <B...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: izba wytrzeźwień
    Date: Mon, 20 Feb 2006 18:47:46 +0100

    Użytkownik "andrzej" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:dtc7eo$4be$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > hej, mam pytanko czy jest jakaś ustawa (prawo) mówiąca o ilości alkoholu
    > we krwi która klasyfikuje się do pobytu na izbie wytrzeźwień???
    > Zostałem tam zabrany mając 0,61 we krwi i zastanawiam sie czy nie pisać
    > odwołania...

    a ja mialem kiedys taka historie
    bylem na miesice na piwku
    byl to chyba wtorek albo sroda juz nie pameitam
    w takie dni knajpy sa wczesneij zamykane
    wiec zesmy czesto je zmieniali
    w jednej knajpie pozno juz bylo wiec kilka osob na krzyz
    ktos rozwalil cos w kiblu (do dzis nie wiem czy to byla umywalka czy pisuar)
    ochorona knajpy wezwala policje nikogo nie wypiscili
    porzyjechali zabrali na izbe
    w wydychanym powietrzu mialem 0.2 promila
    zero telefonu zeby kogos powiadomic (moj mi zabrali)
    i czy to jest dozwolone ze zabieraja tel na poczet wplacenia kasy ?? (btw to
    tel rozumiem ale po co im np moja karta sim...)
    siedzialem tam do 14!!! czekajac na radiowoz (siedzielm w sali z np pijanym
    kierowca, albo kolesiem co swojego tescsia przez szybe w drzwiach
    wywalil... ) ogolnie nieprzyjemnie tam siedzec na trzezwo...
    potem skutego!! zawiezli mnei na komende
    na ktorej bylem mzoe 5 minut i zostalem wypuszczony zero przesluchania zero
    wyjasnien !!
    200zl w plecy
    i tak to sie skonczylo
    klub ten omijam z daleka

    pozdrawiam i nikomu nie zycze takich przygod !