  • Data: 2010-02-06 14:19:50
    Temat: Re: intercyza - dziedziczenie długów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 5 Feb 2010, Johnson wrote:

    > Nie rozumiem.

    > Nieprawda.

    No jak nie, właśnie Ci wyjaśnił skąd się wyżej wzięła intercyza ;)

    ("grupowicz pisze to co pisze, niekoniecznie to co chce napisać",
    a ja się odnoszę do tego co NAPISANO, a nie tego co kto MYŚLI!
    JUr napisał o intercyzie? - napisał, napisał że własność
    mogła wejść do "wspólnego"? - napisał, o co chodzi? ;))

    pzdr, Gotfryd