  • Data: 2006-03-04 10:56:22
    Temat: Re: informacja o umorzeniu
    Od: "Rafał" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:dua9ts$n19$1@inews.gazeta.pl...

    > O tym, kto jest strona, mówi dział III kpk. W skrócie: oskarżyciel,
    > pokrzywdzony, podejrzany.

    A ja jako osoba posiadajaca skradziony przedmiot nie wystepuje pod zadna
    postacia?

    > To niedopatrzenie POlicji.

    Czy mozna cos z tym zrobic? Wnosic o usuniecie z bazy? Chyba raczej nie, bo
    w koncu kiedys moga odnalezc ten silnik albo uznac, ze to ten co ja mam.
    Moge jedynie dodac, ze jestem pewny swojego silnika, poniewaz pojazd
    posiadam od nowosci i pod tymi numerami zostal zarejstrowany w Wydziale
    Komunikacji 8 lat wczesniej niz ten skradziony... Te ich bazy danych sa o
    d.... potluc.

    > Nie jesteś informowany zgodnie z prawem. A kpk nie przewiduje skargi na
    > bezczynność, inaczej niż kpa.
    > Musisz po prostu się przypomnieć, że samochód wciąż jest zabezpieczony.

    OK, dzieki za rade - przypomne im sie...

    Pozdrawiam,
    Rafal