  • Data: 2013-12-28 15:30:29
    Temat: Re: inflacja a czynsz
    Od: pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jemu jest wygodniej skorzystać z isniejącej umowy - bo wtedy,
    > jak ktoś postanowi się "zbuntować", to on będzie wypowiadającym
    > umowę (na którym najczęściej wiszą obowiązki).
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Dokładnie jest tak, jak kolego napisałeś

    umowy z najemcami mam długoterminowe, zatem chyba oczywiste jest, że w
    moim interesie jest ich utrzymanie a skorzystanie tylko z zapisu o
    podwyżkę "inflacyjną" bo taki zapis w umowach mam.
    W innych przypadkach mogło by dojść do sytuacji w której najemcy zechcą
    negocjować warunki kolejnej umowy lub co gorsza wyprowadzić się, a nie
    muszę dodawać że obecnie o dobrego wynajmującego łatwo nie jest ;)

    Dzięki za podpowiedzi.