  • Data: 2024-10-27 12:04:19
    Temat: Re: imigranci
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdarzają się gwałty kobiet na mężczyznach, ale te są bardzo rzadkie. W
    > Polsce w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat było kilka i wszystkie
    > omawiane są na uczelniach i szkołach Policji jakie wyjątkowe.

    Zapewne było więcej, ale sądząc po tym jak traktuje się na komisariacie
    ofiary oszustwa na allego, to wcale się nie dziwie że faceci ich raczej
    wam nie zgłaszają.

    > Ponieważ zdecydowana większość imigrantów, to mężczyźni, więc
    > konstatacja, że to oni gwałcą Niemki, a nie Niemki ich jest niezbyt
    > odkrywcza.

    Ale to ze robią to około 10 razy częściej niż Niemcy Niemkom to już
    interesująca anomalnia - zwłaszcza że migracje nie powodują większej
    przestępczości. Taka rasistowska ta starystyka - ja bym ocenzurował:P

    > Natomiast to nie jest tak, że każdy imigrant, to jakiś zboczeniec
    > dybiący na kobiety.

    Oczywiście że nie. Ale statystyka jest jaka jest - jest ich dziesięć
    razy więcej niż wśród autochionów. Więc pieprzenie o badaniach że nie są
    bardziej niebezpieczni świadczy tylko o robieniu kurwy z nauki. Podobnie
    zresztą jak są badania że schizofrenicy nie są bardziej niebezpieczni
    niż zdrowi na umyśle. Tylko schizofreników jest 1%, a wśród sprawców
    zabójstw 10%. Znów 10 razy więcej...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!