    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: imigranci
    Date: Sun, 20 Oct 2024 23:32:58 GMT

    On 2024-10-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Może jest a może nie - jeden rabin powie tak a drugi inaczej. NIe
    > dowiemy się dopóki nie wypowie się ABW:P

    No to tak czy nie, bo oboje de facto czerpiemy wiedzę z informacji
    prasowych. Pytanie jest o bilans.

    > Przecież wygląda doskonale, tylko hejterzy sieją fejniusy:P

    Jak wygląda wynika z percepsy osob niezaangażowanych na podstawie info
    medialnych. Ale problem z gettami i radykalizacją raczej wystepuje i nie
    jest chyba jakiś sporadyczny.

> [...]
    > humanitarnej - w 99% to nie są żadni uchodzcy, jak ich się przedstawia a
    > zwykli migrańci ekonomiczni. Co więcej nie klasyczni, bo klasyczni jadą
    > do pracy, a ci mają dość często dwie lewe ręce. I jak zrobić żeby się
    > zintegrowali i nie tworzyli gett, jak po pierwsze oni wcale integrować
    > się nie chcą, a po drugie musiałbyś im za damski ch... zapewnić warunki
    > jak obywatleowi, który na to ciężko pracuje. A że państwo nie ma
    > własnych pieniędzy, to te fajne warunki finansowalbyś z kasy właśnie
    > tego obywatela, co za to samo spłaca kredyt i ciężko pracuje na podatki.

    I sadzisz, że w takiej Azji Pd-Wsch byłoby inaczej? A PL za czasów prl'u
    nie słyneła czasem z cwaniactwa? Akurat dla implementacji tego co
    sugerowałem profil immigrujących do EU jest lepszy niż ten dla SG.
    Wynika to m.in. z tego, że migracja ekonomiczna kobiet jest mała. W SG
    20% całej siły roboczej to kobiety pracujące jako pomoc domowa z czym
    wiążą się obostrzenia/wymogi nie do zaakceptowania na gruncie EU. Dla
    "męskich" prac wymagających niskich kwalifikacji praktycznie (są małe
    ale) prawo możnaby skopiować.

    > Przecież nikt im w gettach nie każe mieszkać - ja rozumiem, że
    > mieszkanie w dobrej dzielnicy kosztuje, ale obywatelom też co do zasady
    > za darmo się ich nie rozdaje. Hasło fajne, ale jak zamierzasz je
    > zrealizować - jak się migranci nagromadzą w jakimś miejscu, to
    > przesiedlić częśc do lepszych dzielnic, a tamtych z lepszych do getta?

    To takie samo gadanie jak to, że kazdy ma równe szanse i jesli tylko
    naprawdę zechce, może zostać milionerem. Najlepiej zacząć od
    ograniczenia ilości latte ze Starbaksa i awokado.

    --
    Marcin