  • Data: 2009-09-03 10:15:12
    Temat: Re: imię i nazwisko w korespondencji służbowej
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Wasilewski pisze:

    > Mylisz pojęcia:
    >
    > a) pismo jest od firmy a nie osoby prywatnej,
    > b) uważasz, że odbiorca nie może upublicznić wezwania do zapłaty (bo np.
    > jest one absurdalne), które właśnie otrzymał od np. zakładu energetycznego?

    Nie mylę. :)

    1. Te wspomniane wezwania to też firmy i urzędy wysyłają.
    2. Ależ może. Tylko ponosi pełną odpowiedzialność za to co robi. To, że
    jemu się wydaje iż pismo jest absurdalne wcale nie oznacza że takie
    jest. Jeżeli publikacją wyrządził komuś krzywdę - może za to odpowiedzieć.

    Odniosłem się wyłącznie do absurdalnego twierdzenia (to tylko moja
    opinia) iż fakt że korespondencja dotyczy spraw firmowych oznacza iż
    nazwiskiem nadawcy i odbiorcy można sobie gębę wycierać bez poniesienia
    konsekwencji. :)

    Cóż stało na przeszkodzie abyś cytując ten list pominął imię i nazwisko
    nadawcy, pozostawiając jego stanowisko służbowe? Brak wyobraźni czy chęć
    dołożenia jednak także nadawcy?

    --
    spp