    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 9 Aug 2011 21:00:55 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: ile lat można przeciągać uprawomocnienie wyroku?

    On Mon, 8 Aug 2011, Liwiusz wrote:

    > On, czy dopuszczający do tego Prawodawca?

    ...który to prawodawca o WŁASNE interesy już umie zadbać, żeby przypadkiem
    ten rodzaj "sprawiedliwości" mu się czkawką nie odbił.
    Mam na myśli oczywiście fakt podlegania egzekucji podatków stwierdzonych
    decyzją (uprawomocnioną "twardym" terminem), mimo że przed stronami
    jeszcze (możliwa) jedna instancja odwoławcza przedsądowa i dwie sądowe.

    pzdr, Gotfryd