    Date: Sun, 02 Dec 2012 10:05:15 +0100
    From: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: idę siedzieć. co z emeryturą?

    W dniu 2012-12-02 01:20, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie wiadomo - inicjator nie określił ;)

    Chodziło mi tylko o to, że jeśli u nas emerytura jest świadczeniem
    socjalnym, zasiłkiem (a nie kapitałowym), to skoro świadczeniobiorca
    przechodzi na całkowite utrzymanie państwa, które zaspokoi wszelkie jego
    potrzeby, to ktoś mógłby uznać, że świadczenie emerytalne na ten czas
    należy zawiesić.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.