  • Data: 2012-12-01 20:21:23
    Temat: Re: idę siedzieć. co z emeryturą?
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 01 Dec 2012 14:43:16 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Nie widzę przeszkód, aby była dalej wypłacana (możesz sobie założyć
    > konto bankowe).

    a tak z ciekawości, to ZUS zmusił już wszystkich emerytów do założenia
    konta, czy nadal kto nie ma konta to listonosz ?
    nie pamiętam już bo to dawno było, ale Bank Pocztowy specjalnie oferte
    konta senior zrobił z doręczeniem za darmo gotówki przez listonosza, to
    była alternatywa na pomysły ZUSu... tylko czy weszło ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/Kielce/index3.php