eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawohistoria pewnej reklamacji w Polkomtel S.A.Re: historia pewnej reklamacji w Polkomtel S.A.
  • Data: 2004-07-21 14:25:02
    Temat: Re: historia pewnej reklamacji w Polkomtel S.A.
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > reklamacja, odmowa Plusa, odwolanie do dyrektora dzialu reklamacji, znow
    > odmowa.
    > 2. Plus mogl wpasc na genialny pomysl rozwiazania ze mna umowy w zwiazku z
    > niedoplata


    Akurat w tym przypadku Plus ma, moim zdaniem, rację. Powinieneś zapłacić
    sporną należność.

    Reugulamin świadczenia usług PLUS GSM:
    § 14
    (...)
    7. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, kwestionowana kwota powinna
    być zapłacona w terminie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji wskazanej w
    piśmie do Abonenta informującym o rozpatrzeniu wniesionej reklamacji.



    Tak więc obojętnie jak bardzo sądziłeś, że masz rację, i obojętnie ile sądów
    przyznało Ci potem rację, powinieneś sporną kwotę zapłacić (mógłbyś ją później
    odzyskać wraz z odsetkami). Rozwiązanie Twojej umowy przez PLUSa i naliczenie
    kary było prawidłowe, pomimo ostatecznie prawomocnie uznania reklamacji.

    Poza tym mam pytanie: czy naprawdę tak było, że pomimo opłacania kolejnych
    rachunków, PLUS GSM rozwiązał umowę jedynie z powodu 5zł niedopłaty?

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1