eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawohistoria nieuczciwego warsztatuRe: historia nieuczciwego warsztatu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.szc
    zecin.pl!not-for-mail
    From: "Marcin Z." <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: historia nieuczciwego warsztatu
    Date: Thu, 25 Sep 2008 12:40:22 +0200
    Organization: ACI - http://www.aci.com.pl
    Lines: 78
    Message-ID: <gbfpqn$8un$1@zeus.man.szczecin.pl>
    References: <gbeesc$jvh$1@zeus.man.szczecin.pl> <gbf8c8$708$1@news2.ipartners.pl>
    <gbfb7d$1pd$1@zeus.man.szczecin.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.14.40.222
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: zeus.man.szczecin.pl 1222339223 9175 212.14.40.222 (25 Sep 2008 10:40:23
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...man.szczecin.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Sep 2008 10:40:23 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:555115
    [ ukryj nagłówki ]

    Drodzy grupowicze, napisałem takie pismo:

    xxxxxxxxx
    Szczecin, dn.

    ul. xxxxxxxx

    xx-xxx xxxxxxxxx








    F.H.U. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


    ul. xxxxxxxxxxxxxxxxx


    71-xxx xxxxxxxxxxxx





    Powołując się na przepisy prawa Kodeksu Cywilnego, niniejszym,
    wzywam Pana do zwrotu należności za rzekomą naprawę mojego samochodu, którą
    miała miejsce w dniu 04 września 2008 r., pomniejszoną o koszt zamontowanej
    nowej części, czyli pompy wody wraz z usługą. Moje roszczenie dotyczy kwoty
    xxxxxx PLN brutto za "wymianę uszczelki głowicy z materiałem" w myśl Art.
    72§2 K.C.

    Żądanie moje motywuję tym, iż usługa została wykonana nierzetelnie a
    przedmiot, którego dotyczyła jest w gorszym stanie po jej wykonaniu niż
    przed. Ponadto, wiedząc o braku możliwości wykonania solidnej naprawy, mimo
    wszystko podjął się jej Pan ostatecznie informując mnie notatką na fakturze,
    iż nie udziela Pan gwarancji na wykonaną usługę. Jako powód, podał Pan
    nieszczelność chłodnicy, którą przecież dostarczyłem i była wykonana jej
    wymiana. Ponadto dokonując wymiany uszczelki pod głowicą, uszkodził Pan
    rozrząd, który naprawiłem i wyregulowałem niespełna miesiąc wcześniej w
    innym, specjalistycznym zakładzie diagnostycznym. Dodam, że konieczność
    regulacji rozrządu spowodowana była Pana wcześniejszą naprawą w dniu 31
    października 2007 roku, kiedy to również wymienił Pan m. in. uszczelkę pod
    głowicą.

    Obecnie jestem zmuszony ponieść kolejne koszty regulacji uszkodzonego w Pana
    firmie rozrządu i w związku z tym żądam zwrotu należności za wadliwie
    wykonaną usługę z 04.09.2008 r.

    Wskazaną w roszczeniu kwotę proszę przelać na konto:

    xx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx, xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx, Korektę
    faktury proszę przysłać na w/w adres.

    W przypadku odmowy zwrotu kwoty roszczenia lub braku pisemnego
    ustosunkowania się do niniejszego wezwania w terminie do 14 dni od daty
    doręczenia, będę zmuszony wnieść sprawę do Sądu oraz powiadomić odpowiednie
    organa Inspekcji Handlowej. Z pewnością też Urząd Kontroli Skarbowej będzie
    zainteresowany Pana propozycją sprzedaży tańszych usług (bez faktury) z
    pominięciem naliczania podatku VAT (bez paragonu).



    Czy prawnicy z tej grupy mogliby to pismo skomentować? Co dodać co ująć itp.



    Dzięki wielkie.



    Marcin



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1