eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawohelp - KRS i blad w umowieRe: help - KRS i blad w umowie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: help - KRS i blad w umowie
    Date: Tue, 24 May 2005 09:48:54 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <d6um2m$fj3$1@inews.gazeta.pl>
    References: <d6kir9$pk8$1@inews.gazeta.pl> <d6kvs6$qb9$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d6sgb3$qvj$1@inews.gazeta.pl> <d6td1c$38n$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Reply-To: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc66.daszynskiego.silesianet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1116920726 15971 84.234.121.66 (24 May 2005 07:45:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 May 2005 07:45:26 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    X-Priority: 3
    X-User: sobczyk.webdesign
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:299474
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "agnesdz" <a...@B...pl> napisał w wiadomości
    news:d6td1c$38n$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > > Czyli, że najpierw musiałbym udowodnić celowe wprowadzanie w błąd i w
    > > oparciu o decyzję sądu zaskarżyć firmę o zaległe honorarium?
    >
    > Podejrzewam, że osoba podpisująca wadliwie umowę była w pełni świadoma że
    > wprowadza w błąd i tym samym oszukuje. wobec tego udowodnienie tego nie
    > powinno być problemem.
    Też mam takie wrażenie. Dziwnym trafem, jedyny telefon w firmie, który nie
    jest nigdy odbierany to telefon prezesa. Kilkumiesięczne próby uzyskania
    informacji, czemu się spóźniają z zapłatą spełzly na niczym. Najlepsze w tej
    historii jest fakt, że zalegają z płatnością za szkolenie z metod
    pozyskiwania klientów na rynkach wschodnich. Jednym z najczęściej
    powtarzanych punktów szkolenia była... wiarygodność - terminowo płacić,
    dotrzymywać ustaleń, etc.

    > Nie wiem czy można firmę zaskarżyć, natomiast osobę podpisującą umowę
    można
    > pociągnąć do odpowiedzialności za poniesione straty.
    Nie orientujesz się, jak długo może trwać taki proces?

    Dziękuję za info i pozdrawiam
    m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1