  • Data: 2008-09-26 07:11:35
    Temat: Re: halasujace quady
    Od: Rafał <r...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    KRZYZAK pisze:
    > A moze napalm?

    Raczej nie - wyginą zwierzęta....

    Rurka (pół, ćwierć cala) ścięta do szpica, wkopana tam gdzie jeżdżą -
    tylko nie tam gdzie jadą dużą prędkością......
    Po uszkodzeniu opony (do wyrzucenia) jak baran będzie musiał kupić sobie
    nowe to może go coś nauczyć.

    A tak swoją drogą nagminnym problemem jest jazda samochodów terenowych
    po nieużytkach.
    Wiele razy po moich polach przejeżdżają off-roudowcy - na zwróconą uwagę
    że rozwalają _moja_prywatną_ drogę i pola usłyszałem że mają to w dupie...
    Drogówka nic do tego nie ma bo droga nie jest publiczna (gminna etc.).
    Jedyna możliwość do zgłoszenie dzielnicowemu z dowodami zniszczenie pola
    lub ściółki leśnej (jest na to jakiś paragraf) z proponowanym
    odszkodowaniem.....
    Naturalnym problemem jest danie konkretów - nr rej. na quadach
    najczęściej nie ma (nie homologowany) a na samochodach 4x4 zabrudzony....

    I tak koło się zamyka - ja robię drogę żeby była przejezdna a 4x4 jak
    popada to nieraz w 15 jeden za drugim mi ją rozwalają.......

    Ehhhh

    ps. i to jest przykład na to że w musi się coś zmienić by prawo bardziej
    skutecznie chroniło naruszenie cudzej własności.... lub żeby był
    łatwiejszy dostęp do broni...