  • Data: 2008-09-26 10:18:54
    Temat: Re: hałasujące quady
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał pisze:

    > Andrzej ..... czepiasz się.

    Nie czepiam się, tylko różni ludzie bywają. Są i tacy, co za kichnięcie
    na klatce schodowej potrafią zrobić awanturę o zakłócanie spokoju ;)

    > Anioł na "Alternatywy 4" -
    > "... Oj Miećka Miećka mądremu to wystarczą 2 słowa a głupiemu to i
    > referatu mało.... jak powiedział Sofronow..."

    Z Sofronowem to mi tu nie wyjeżdżaj, bo stawiasz się na pozycji ciecia
    Anioła ;->

    > Szybko/wolno to wg. Ciebie jak? Ile km/h?
    > (tak czepiając się).....

    Zależy od okoliczności.

    Sędzia też będzie go maglować, żeby ocenić, czy pretensje są obiektywnie
    słuszne.