  • Data: 2005-12-04 20:30:05
    Temat: Re: gwarancja - tylko z pudelkiem?
    Od: "daniel" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "leon" <L...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:op.s09zgxrniexfap@7z51bgb8s25e81c.telgam.pl...
    > Wybacz ale przesadzasz. Sam sobie kompa skladalem. i prawie wszystko
    > weszlo do
    > pudla po monitorze 17'. Takze pudlo po drukarce. Jedynie co mam osobno to
    > waski
    > pudlo po scanerze, ktore wraz z gwarancjami i instrukcjami wyladowalo po
    > lozkiem.

    Widocznie w pudle po monitorze nie miales styropianow zabezpieczjacych :-)
    A tak na powaznie, wierze ze sie zmiescilo, nie chodzilo mi o to, ze tych
    puel nie da sie upchnac, pewnie w wiekszosci przypadkow sie da. Moze w moim
    tez by sie dalo, chodzi o to, ze jak ktos chce moze je sobie poskladac i
    trzymac, a jak ktos nie chce, to moze je wyrzucic, stosunek do kartonow nie
    powinien rzutowac na prawa konsumenta.