  • Data: 2005-12-04 20:06:23
    Temat: Re: gwarancja - tylko z pudelkiem?
    Od: leon <L...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > duzo. Jezli ktos z Was kupowal w sklepie komputerowym "skladaka", to z
    > pewnoscia a w komplecie dostal cala gore pudelek (od monitora, od
    > obudowy,
    > od plyty, klawiatury, myszy, ze czterech kart rozszerzen, drukarki,
    > jeszcze pewnie o paru zapomnialem), i juz mamy po piwnicy, a to tylko
    > jeden zakup...
    Wybacz ale przesadzasz. Sam sobie kompa skladalem. i prawie wszystko
    weszlo do
    pudla po monitorze 17'. Takze pudlo po drukarce. Jedynie co mam osobno to
    waski
    pudlo po scanerze, ktore wraz z gwarancjami i instrukcjami wyladowalo po
    lozkiem.

    leon
    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka