  • Data: 2005-12-03 20:09:16
    Temat: Re: gwarancja - tylko z pudelkiem?
    Od: leon <L...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaka gwarancje bedzi emial sprzedawca,ze dostarczony sprzet w
    > Czym się różni karton od kartonu, że w jednym się uszkodzić
    > podczas transportu może, a w drugim (oryginalnym) napewno się
    > nie uszkodzi...?

    karton od kartonu rozni sie pewni tylko tym , ze ma odpowiedni
    nadruk i jest wymagany przez producenta/serwisanta.
    Wybacz ale pewnych warunkow gwarancji nie wymyslaja sprzedawcy lecz
    producenci. Jezeli nie pasuja Ci warunki umowy to nie kupujesz.
    Tylko raczej ciezko znalesc firme, ktora nie ma tak skonstruowanej umowy.
    Notabene ksztalki styropianowe sa dopasowane o konkretnego pudla.
    Bez tego lub odpowiedniego zastepczego sprzedawca moze nie przyjac
    argumentujac iz boi sie uszkodzen mechanicznych w ciagu dalszego transportu
    za co on bedzie odpowiadal. A na sklepie raczej ni maja miescja aby trzemac
    zapasowe pudla i stryropian, bo ktos sobie zapomni.
    To, ze ty mozesz odpowiednio zapakowac , nie oznacza ze wszyscy tak robia.
    Warunki umowy sa dostosowane do wiekszosci uzytkownikow.

    > Mam pól piwnicy zawalonej kartonami
    [ciach]
    pol piwnicy powiadasz? srednio gwaracja jest na rok lub dwa. po tym czasie
    pudlo staje sie bezuzyteczne. Z tego wynika, ze albo niepotrzebnych pudel
    nie wyrzucasz albo stac Cie na ciagla wymiane sprzetu. W drugim wypadku
    sporo odstajesz od sredniej krajowej gdzie sprzet ma sluzyc pare lat wiecej
    niz wynosi czas gwarancji.

    leon

    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka