  • Data: 2005-12-03 16:05:05
    Temat: Re: gwarancja - tylko z pudelkiem?
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Papik [Sat, 3 Dec 2005 15:43:28 +0100]:

    > Jak wyobrazasz sobie dostarczyc taki sprzet bez pudla aby
    > nie ulegl uszkodzeniu.

    Dostarczyć go w nieoryginalnym pudle...?

    > Jaka gwarancje bedzi emial sprzedawca,ze dostarczony sprzet w
    > NIEORGINALNYM pudle nie zostal uszkodzony podczas transportu ?

    Czym się różni karton od kartonu, że w jednym się uszkodzić
    podczas transportu może, a w drugim (oryginalnym) napewno się
    nie uszkodzi...?

    > Producent tak zaprojektowal pudla wraz ze styropianami aby
    > sprzet przeyl transport :)
    >
    > IMHO sluszny zapis.

    Cholernie słuszny. Mam pól piwnicy zawalonej kartonami różnej
    wielkości po sprzęcie elektronicznym, które są konieczne na
    wypadek potrzeby skorzystania z gwarancji. Nie ma tam żadnych
    styropianów bynajmniej, najzwyczajniejsze w świecie kartonowe
    pudełka tyle że zadrukowane przez producenta. W zeszłym m-cu
    dostawiłam tam jeszcze 4 pudła długości 2m każde po sektorach
    - i też je muszę trzymać cholera wie po co. Nie, nie ma w nich
    ani jednego kawałka styropianu, nawet zadrukowane nie są.

    IMHO skrajnie debilny zapis.

    Kira