  • Data: 2005-09-22 22:02:54
    Temat: Re: gwarancja samochodu
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W miejscu zlaczenia progu z blotnikiem przednim (po obu stronach samochodu)
    > odpryskuje lakier, w taki sposob ze widoczna jest blacha cynkowa. W odpowiedzi
    > na zgloszenie tego problemu w ASO otrzymalem odpowiedz, ze nie mozna tego uznac
    > za wade podlegajaca gwarancji poniewaz:
    > - jest to tzw. wypiaskowanie i przy tej ilosci przejechanych km jest to rzecz
    > normalna, poniewaz kola wyrzucaja piasek
    > - musialem jezdzic pod szutrowych drogach skoro wystapil problem (od grudnia
    > 2003 roku przejechalem 90 tys km, co zapewne trudno wykonac po drogach
> [...]

    Masz to na piśmie czy tylko na gębę?? Zażądaj na piśmie i zwróć się
    bezpośrednio do peugeot polska a nie gadaj z facetami w ASO. za chwilę
    minie ci gwarancja i będzie po zawodach.

    czasami samo żądanie takiej opinii na piśmie powoduje, że aso inaczej
    podchodzi do problemu (i zwykle kończą się stwierdzenia, że w tym
    modelu..., i że "ten typ tak ma"

    MAc