  • Data: 2005-09-24 21:11:40
    Temat: Re: gwarancja samochodu
    Od: "lajon74" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak, nie możesz skorzystać z pomocy rzecznika, bo nie jesteś konsumentem
    > rękojmia też już się skończyła, więc pozostaje Ci walka na podstawie
    > gwarancji
    >
    > KG

    Czy eureka na jedna z usterek ???
    Przy ostatnim przegladzie zazyczylem sobie pisemnego ustosunkowania sie do
    domowy naprawy uszkodzonego lalkieru na nadkolach w przypakdu odmowy.
    Na dokumecie zlecenia serwisowego z dnia 11 lipca 2005r. mam w polu usterki
    zgloszone przez Klienta nastepujacy wpis (cytuje wazne dla sprawy):
    - sciaga w lewo po najechaniu na nierownosc
    - odchodzi lakier na nadkolach - ustosunkowanie pisemne !!!!!

    Do dnia dzisiejszego nie otrzymalem takiej odpowiedzni na pismie. Przeszukuje
    rozne posty na liscie i wyczytalem przypadkiem, ze jesli w terminie 14 dni nie
    otrzymam takiego uzasadnienia to znaczy ze sprzedajacy zgadza sie ze zgloszona
    usterka i powinien ja w tym przypadku wykonac w ramach gwarancji
    Czy rzeczywiscie tak jest i ten zapis daje mi jakies mozliwosci ?

    lajon74