eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja - rozbieznosc › Re: gwarancja - rozbieznosc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    newsfeed.straub-nv.de!feeder.news-service.com!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tw
    eaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 2 Feb 2011 00:28:20 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: gwarancja - rozbieznosc
    In-Reply-To: <4d481869$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1102020023000.2232@quad>
    References: <ihsmcr$7lj$1@usenet.news.interia.pl> <ihsmkp$e0u$1@news.onet.pl>
    <4d4275e3$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <4d427bf3$0$2506$65785112@news.neostrada.pl> <ihtuev$t1b$2@news.onet.pl>
    <ii19c3$19u$1@news.onet.pl> <4d46a08b$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
    <ii6c4r$fpp$1@mx1.internetia.pl> <ii6oc6$aha$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1102011335530.2232@quad>
    <4d481869$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 21
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1296607195 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2496 83.15.167.123:61173
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:667637
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 1 Feb 2011, cyklista wrote:

    > Więc co z wieloma już znanymi firmami, gdzie gwarancja to jest jedna strona
    > z trzema zdaniami, i napisem: "szczegóły gwarancji na stronie www.".
    > Czy te szczegóły na stronie mnie obowiązują

    To działa w drugą stronę :)
    Czy one obowiązują *gwaranta* w sposób określony w przepisach
    o gwarancji.
    Jako że udzielenie gwarancji jest nieobowiązkowe i do tego nie
    wymaga szczególnych działań ze strony klienta, nie widzę jak
    miałyby one "obowiązywać" nabywcę :D (on nie ma obowiązków,
    ma wyłącznie prawa z gwarancji)

    Ale przyznaję, pytanie dla mnie trudne.
    Na mój gust:
    - podejrzewałbym działanie oparte o art.74.2 KC
    - ta kartka z trzema zdaniami wskazuje, że gwarant obecnością
    "dokumentu" jednak się przejmuje

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1