eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja, a kolejna sprzedażRe: gwarancja, a kolejna sprzedaż
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Rafał Jeżak <r...@N...gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja, a kolejna sprzedaż
    Date: Thu, 09 Jul 2009 02:14:06 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 16
    Message-ID: <h33cof$5va$1@inews.gazeta.pl>
    References: <h339gi$njq$2@inews.gazeta.pl> <7...@z...router>
    Reply-To: r...@g...com
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-175-214.gorzow.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1247098447 6122 81.190.175.214 (9 Jul 2009 00:14:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Jul 2009 00:14:07 +0000 (UTC)
    X-User: hawkeyee
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (X11/20090625)
    In-Reply-To: <7...@z...router>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:597873
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Debowski pisze:
    > Prawa gwarancyjne wynikają z dokumentu gwarancyjnego, więc musisz do
    > niego dotrzeć i tam doczytać. Z tym, że w tym wypadku raczej oczywiste
    > jest, że dotyczy to pierwszej sprzedaży a nie kazdej kolejnej
    > odsprzedaży. A masz w ogóle jakiś dokument gwarancyjny?
    To jest oczywiście teoria, zacząłem się zastanawiać nad tym, gdy znajomy
    kupił monitor Asusa na firmę, zepsuł mu się, a Pan na infolinii
    powiedział, że musi zapakować tylko kopie dokumentu zakupu i opis
    usterki. Czyli nic o karcie czy innym dokumencie gwarancyjnym nie było.


    --
    Rafał Jeżak
    rjezak.(at).gmail.(dot).com
    gg:826971
    http://kacper.evilroot.eu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1