    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja 2 lata
    Date: Thu, 16 Sep 2004 16:47:46 +0200

    On Thu, 16 Sep 2004, Marcin Debowski wrote:

    >+ In article <cibepg$ska$1@news.onet.pl>, fi5h wrote:
    [...]
    >+ > Takich spraw jest bardzo duzo (moze nie akurat ciagle z tym samym trybem
    [...]
    >+ Dałeś akurat taki przykład, że nie sposób aby podważył - nie ma ogóle
    >+ usterki a brak zrozumienia instrukcji. Ale są i przypadki rzeczywistych
    >+ usterek jak wspomniane przeze mnie w innym wątku i na innej grupie tzw.
    >+ zamakanie telefonów nagminnie stwierdzane przez jak najbardziej
    >+ autoryzowane serwisy współpracujące z krajowymi operatorami sieci gsm.

    Mam pytanie: a jaka jest podstawa prawna aby w przypadku "uciążliwego
    klienta" wyszło że aparat JEST zamoknięty ?
    Powiem wprost: jak klient ma "w razie zgrzytu" udowodnić że ów aparat,
    owszem, być może zamókł - ale NIE U NIEGO bo nim został wysłany to
    NIE BYŁ zamoknięty ?
    :]

    >+ Sądzisz, że tutaj niezależny ekspert też byłby przy niezdrowych zmysłach
    >+ gdyby podważył opinię serwisu?

    Ja myślę że jak aparat BYŁ zamoknięty to MUSIAŁBY się zgodzić że
    BYŁ. Z ustalenie KIEDY (szczególnie ustaleniem czy dzień wcześniej
    czy dzień później - po pół roku od reklamacji) może być problem... :(

    pozdrowienia, Gotfryd