eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja 2 lataRe: gwarancja 2 lata
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!localhost!smolik
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja 2 lata
    Date: Thu, 16 Sep 2004 16:47:46 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <P...@A...portezjan.zabrze.pl>
    References: <p...@m...com.pl> <ci73fv$gnt$1@news.onet.pl>
    <p...@m...com.pl> <ci8061$d0v$1@news.onet.pl>
    <ci8od7$3u9$2@news.onet.pl> <ci8p9e$lpr$1@news.onet.pl>
    <ci9i73$58$5@news.onet.pl> <cia9pl$c48$1@news.onet.pl>
    <q...@z...router> <cibepg$ska$1@news.onet.pl>
    <l...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: pa202.zabrze.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1095346276 26646 217.97.78.202 (16 Sep 2004 14:51:16
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Sep 2004 14:51:16 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Chomik/1.0.3.0
    In-Reply-To: <l...@z...router>
    X-Warning: UNAuthenticated Sender
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:241159
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 16 Sep 2004, Marcin Debowski wrote:

    >+ In article <cibepg$ska$1@news.onet.pl>, fi5h wrote:
    [...]
    >+ > Takich spraw jest bardzo duzo (moze nie akurat ciagle z tym samym trybem
    [...]
    >+ Dałeś akurat taki przykład, że nie sposób aby podważył - nie ma ogóle
    >+ usterki a brak zrozumienia instrukcji. Ale są i przypadki rzeczywistych
    >+ usterek jak wspomniane przeze mnie w innym wątku i na innej grupie tzw.
    >+ zamakanie telefonów nagminnie stwierdzane przez jak najbardziej
    >+ autoryzowane serwisy współpracujące z krajowymi operatorami sieci gsm.

    Mam pytanie: a jaka jest podstawa prawna aby w przypadku "uciążliwego
    klienta" wyszło że aparat JEST zamoknięty ?
    Powiem wprost: jak klient ma "w razie zgrzytu" udowodnić że ów aparat,
    owszem, być może zamókł - ale NIE U NIEGO bo nim został wysłany to
    NIE BYŁ zamoknięty ?
    :]

    >+ Sądzisz, że tutaj niezależny ekspert też byłby przy niezdrowych zmysłach
    >+ gdyby podważył opinię serwisu?

    Ja myślę że jak aparat BYŁ zamoknięty to MUSIAŁBY się zgodzić że
    BYŁ. Z ustalenie KIEDY (szczególnie ustaleniem czy dzień wcześniej
    czy dzień później - po pół roku od reklamacji) może być problem... :(

    pozdrowienia, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1