  • Data: 2012-06-05 13:25:11
    Temat: Re: gwarancja .?.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 4 Jun 2012, news wrote:

    > czyli faktycznie wynika że ostatnio klient został pozbawiony
    > praw z tytułu gwarancji,

    Nie tak.
    Został pozbawiony niektórych domyslnych (rok obowiazywania) oraz
    niektórych ustawowych praw z gwarancji, dostajac w zamian INNE
    prawa gwarancyjne.
    Chyba mi nie powiesz, że prawo do powoływania się na tresć reklamy
    to jest "słabe prawo"?

    > czyli sprzedawca może praktycznie bezkarnie wcisnąć
    > klientowi każdy bubel.

    Nie, tylko wtedy, jak klient chce kupić bubel ;)
    Popatrz na to tak: jak chce się mieć gwarancję, staje się ważne,
    aby sprawdzić co producent oferuje "w tym temacie".
    Można również ponegocjować ze sprzedawca.
    Ba, można KUPIĆ gwarancję!
    (w zeszłym roku dobrze wyszedłem na tak kupionej gwarancji do
    lodówki).

    pzdr, Gotfryd