eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancjaRe: gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja
    Date: Fri, 18 Dec 2009 15:38:51 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <hgg45j$p9l$2@news.onet.pl>
    References: <hgdhsa$6q7$1@news.telbank.pl> <DtzWm.89364$lP6.68923@newsfe13.ams2>
    <hgej66$928$1@news.onet.pl>
    <3...@b...googlegroups.com>
    <4b2b859c$1@news.home.net.pl> <SmMWm.42802$eZ2.5504@newsfe10.ams2>
    NNTP-Posting-Host: dpc58.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1261147123 25909 83.24.136.58 (18 Dec 2009 14:38:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Dec 2009 14:38:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <SmMWm.42802$eZ2.5504@newsfe10.ams2>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:620527
    [ ukryj nagłówki ]

    pmlb pisze:
    >
    > "spp" <s...@o...pl> wrote in message news:4b2b859c$1@news.home.net.pl...
    >> W dniu 2009-12-18 14:35, BK pisze:
    >>
    >>>> Jeżeli np. reklama mówiła o 24 miesięcznej gwarancji, a Ty dostałeś 12
    >>>> miesięczną, to możesz skorzystać z uprawnień konsumenckich do zwrotu.
    >>>
    >>> Polemizowalbym. Bo niby na jakiej podstawie prawnej? :)
    >>
    >> "Reklama wprowadzająca w błąd" - ctrl+C, google, ctrl+V, enter i ...
    >> wszystko jasne. :)
    >
    > A czy prawo w Polsce nie gwarantuje zwrotow np. do 5 dni z powodu

    Nie gwarantuje.

    > "rozmyslenia sie" - tak jest we wszystkich krajach UE! W Uk moge oddac

    Nieprawda.

    > towar nawet w przypadku M&S do 45 dni... Standard to 14 dni. A 5 ustowowo.

    No i co z tego?

    > Jesli wiec cos jest nie tak, to po prostu ide do okienka, oddaje i z
    > glow. To wymusza na sklepie, producencie uczciwe informawanie o
    > wszystkim. Dlaczego tego w Polsce nie ma tylko nadal jest to dziki
    > handel na zasadzie "widzialy galy co braly" a jak sie nie podoba to do
    > sadu... Czy nie latwiej to po prostu zalatwic prawem konsumenta do
    > zwrotu towaru bez podania przyczyny nawet w 3 dni?

    Sklep to nie wypożyczalnia.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1